Převzetí zásilky HIMALYO - GEIS

Geis - Dopravce našich zásilek

 

 

Zásilka je v pořádku
Při převzetí zásilky podepisuje příjemce řidiči „Potvrzení o doručení“ tzv. POD.

Vnitřní poškození zásilky
V případě, že zásilka nejeví známky poškození a obsah zásilky bude poškozený, doporučujeme vše nafotit a podrobně sepsat. Následně odeslat tyto informace emailem na info@geisparcel.cz.

Vnější poškození zásilky
V případě, že je zásilka na první pohled poškozená, doporučujeme podepsat řidiči „Potvrzení o doručení – s výhradou“. Jedná se o stejný doklad, na jehož základě okamžitě víme, že něco nebylo v pořádku. Často se stává, že zásilka má poškozený pouze obal, ale obsah je v pořádku. Právě pro tyto situace slouží doručení s výhradou.

  • Oznámení o škodě je nutné zaslat nejpozději do tří dnů (škodu může nahlásit odesilatel i příjemce).
  • Vždy může příjemce poškozenou zásilku odmítnout převzít.
  • Nahlášení škody musí proběhnout písemně s následujícími údaji:
    • číslo zásilky
    • datum svozu
    • adresa odesílatele
    • adresa příjemce
    • druh a hodnota zboží
    • popis škody + případné fotografie poškození (fotografie nejsou podmínkou, ale urychlují řešení)
frame-scrollup