1. JE NÁKUP PROSTŘEDNICTVÍM www.HIMALYO.cz BEZPEČNÝ?
Vzhledem k tomu, že zákon dává spotřebiteli právo na vrácení zboží, zakoupeného prostřednictvím internetu, do 14 dnů bez udání důvodu, dalo by se říci, že nakupování přes eshop je bezpečnější a výhodnější oproti klasickému „kamennému obchodu“. Přidáme-li i serióznost a kvalitu nabízeného zboží, pohodlnost nakupování plus výhodu finanční, je nákup prostřednictvím eshopu nejen bezpečný ale i výhodný.
2. ZA JAK DLOUHO OBDRŽÍM OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?
Zboží Vám dodáme do 3 pracovních dnů po přijetí objednávky, dle typu úhrady zboží.
3. JAK BUDU INFORMOVÁN O TERMÍNU DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ?
Po té co objednáte zboží a odešlete objednávku, bude vám, nejpozději do následujícího pracovního dne, na uvedenou emailovou adresu zasláno potvrzení vaší objednávky s termínem a způsobem doručení.
4. JAK MŮŽU ZBOŽÍ ZAPLATIT?
Platbu je možné provést třemi způsoby. První, nejčastější způsob, je doručení zboží na dobírku: Objednané zboží zaplatíte přímo řidiči, který vám zboží přiveze na vaši adresu. Druhý způsob je úhrada faktury (bude Vám zaslána na e-mail) bankovním převodem. Třetím způsobem je možnost platby online skrze platební bránu.
5. KDO MI ZBOŽÍ PŘIVEZE?
Zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní služby DPD, v případě větších objednávek využíváme paletovou službu GEIS.
6. CO KDYŽ NEBUDU ZASTIŽEN NA DORUČOVACÍ ADRESE?
V případě, že nebudete zastižen, zanechá řidič přepravní služby, na doručovací adrese oznámení o uložení zásilky nejbližším sběrném místě.
7. JE MOŽNÉ ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ VRÁTIT?
Dle zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel, při nákupu zboží prostřednictvím internetového prodeje, nárok na vrácení peněz za zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Vrácení zboží je možné podle postupu uvedeného v obchodních podmínkách v bodě č.5.
Formulář pro bezplatné vrácení zboží přes Zásilkovnu - ZDE
8. KDY MOHU VADY ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Kupující/Odběratel je povinen případnou vadu prodávajícímu/dodavateli vytknout bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost věc prohlédnout a vadu zjistit.
9. KDE A JAK MOHU ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Postup při reklamaci zboží je uveden v reklamačním řádu a ve všeobecných smluvních podmínkách. Reklamace zboží se řídí platným občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Zboží je možné reklamovat bez zbytečného odkladu po zjištění vady zasláním reklamace na adresu:
ENERGY / HIMALYO SE,
Dobříšská 1661
252 10 Mníšek pod Brdy