Naším cílem je přiblížit vám 100% přírodní produkty, které mají blahodárný vliv na vaše zdraví. Pokud je z jakéhokoli důvodu neobdržíte ve 100% stavu, postupujte dle níže uvedeného návodu.
Co je nutné zkontrolovat?
- za přítomnosti přepravce zkontrolovat obal zásilky
- zda souhlasí obsah zásilky s nákupním dokladem
- zda nedošlo k poškození nebo výměně zajišťovacích pásků
Pokud zásilka není úplná, nebo je jinak poškozená, odběratel není povinen tuto zásilku převzít.
Převzetí zásilky
originální stav
zásilku můžete převzít
poškozený stav
zásilku NEPŘEBÍREJTE !
Převzali jste balík a jeho poškození zjistili až po odjezdu přepravce?
IHNED VOLEJTE NA ČÍSLO
M: +420 840 000 111
E: info@himalyo.cz
Nebo postupujte dle reklamačního řádu konkrétního přepravce