Zásilka je v pořádku
Při převzetí zásilky podepisuje příjemce řidiči „Potvrzení o doručení“ tzv. POD.
Vnitřní poškození zásilky
V případě, že zásilka nejeví známky poškození a obsah zásilky bude poškozený, doporučujeme vše nafotit a podrobně sepsat. Následně odeslat tyto informace emailem na info@ppl.cz.
Vnější poškození zásilky
V případě, že je zásilka na první pohled poškozená, doporučujeme podepsat řidiči „Potvrzení o doručení – s výhradou“. Jedná se o stejný doklad, na jehož základě okamžitě víme, že něco nebylo v pořádku. Často se stává, že zásilka má poškozený pouze obal, ale obsah je v pořádku. Právě pro tyto situace slouží doručení s výhradou.
- Oznámení o škodě je nutné zaslat nejpozději do tří dnů (škodu může nahlásit odesilatel i příjemce).
- Vždy může příjemce poškozenou zásilku odmítnout převzít.
- Nahlášení škody musí proběhnout písemně s následujícími údaji:
- číslo zásilky
- datum svozu
- adresa odesílatele
- adresa příjemce
- druh a hodnota zboží
- popis škody + případné fotografie poškození (fotografie nejsou podmínkou, ale urychlují řešení)